Har du frågor om artros?

På Netdoktor svarar just nu Leif Dahlberg, professor i ortopedi på frågor om artros. Har du eller misstänker du att du har artros? Och behöver du tips och råd på hur du lindrar smärtan och bromsar sjukdomsförloppet – passa då på att ställa dina frågor till Leif Dahlberg.

Ställ dina frågor om artros här >>

/ Bessie, Netdoktorredaktionen

2 Responses to “Har du frågor om artros?”


  1. 1 Anna september 10, 2013 kl. 8:46 e m

    Jag har fått konstaterat i dag att jag har artros i fingrar verkar vara i fötter. Det syns sa läkaren och jag skall vidare på röntken av både händer och fötter. Jag undrar jag tränar nästan varje dag sedan några månader tillbaka. crosstrainer och styrka. Jag tränar utefter min förmåga. Jag röker och har förstått att det slutar jag med snarast det förvärrar symtomen. Min fråga är. Kan jag träna som jag brukar ? Artros den blir värre med tiden ?

    Hur kan jag själv hjälpa mig på ett bra sätt?

    • 2 Redaktionen, Netdoktor.se september 11, 2013 kl. 8:58 f m

      Hej Anna,

      Vi på redaktionen kan inte besvara medicinska frågor tyvärr. Men vi kommer att ha en chatt med Leif Dahlberg i slutet av september, den 27:e för att vara exakt. Där kan du ställa den här frågan direkt till honom. För att få info om detta – bli medlem på Netdoktor och anmäl dig till medlemsutskick om artros. Då får du information om tider och länk till var du ställer frågorna direkt i din inkorg.

      Bli medlem här http://www.netdoktor.se/registrera/


Kommentera

www.netdoktor.se

Netdoktor på Twitter

RSS Nyheter från Netdoktor

  • Ett fel har uppstått; flödet är troligen nere. Försök på nytt senare.

Skriv in din e-postadress för att prenumerera på den här bloggen via e-post.

Gör sällskap med 1 433 andra följare


