Louise Hoffsten om att leva med MS

Louise Hoffsten om att leva med MS

Louise Hoffsten om att leva med MS

”The show must go on” Louise Hoffsten om att leva med MS (Multipel skleros)

Louise Hoffsten, då 30 år gammal, hade precis avslutat ett långt förhållande när hon kände sina första symtom och besvär. ”Kan det jag känner bero på ett brustet hjärta” frågade hon sig själv.

– Jag var väldigt skakad av allt som hade hänt och valde att ta kontakt med min familjs husläkare. Jag ville verkligen veta vad som var problemet.

Läs hela intervjun med Louise här >>

/ Bessie, Netdoktorredaktionen

2 Responses to “Louise Hoffsten om att leva med MS”


  1. 1 mirre maj 27, 2011 kl. 6:10 e m

    Hejsan, tänkte fråga en sak.. (förlåt men det har ingenting med detta inlägget att göra)
    Det är så att jag ibland (inte alltid) får plötslig smärta i bröstet ibland kan det vara på vänster ibland på höger och ibland kan det kännas som om det kommer mellan.. det är inte så stora smärtor men är ändå jätte rädd.. varför har jag det? det kan vara i upp till 10 min något sånt.. (kan inte gå till läkaren då jag inte gillar att prata så rätt ut)

    Vad kan det vara?
    Kan jag söka upp något och se vad som stämmer in med mig?

    är 16 år, 156cm och 49kg.

  2. 2 netdoktorbloggen maj 30, 2011 kl. 8:45 f m

    Hej Mirre,

    Hej,

    Vi på redaktionen kan tyvärr inte svara på medicinska frågor. Ett tips är att du kan använda dig av Netdoktor.se kostnadsfria tjänst fråga Doktorn, som du hittar här http://www.netdoktor.se/?_PageId=4&Tab=Questions

    Om ärendet är akut är vår rekommendation att uppsöka primärsjukvården.

    /Bessie, Netdoktorredaktionen


Kommentera

www.netdoktor.se

Netdoktor på Twitter

RSS Nyheter från Netdoktor

  • Ett fel har uppstått; flödet är troligen nere. Försök på nytt senare.

Skriv in din e-postadress för att prenumerera på den här bloggen via e-post.

Gör sällskap med 1 389 andra följare


